Trener personalny

Trener personalny nie tylko układa dedykowany dla Ciebie program treningowy. Dba również o to, aby trening był urozmaicony i wprowadza zmiany, gdy zachodzi taka potrzeba. Regularnie monitoruje i ocenia również Twoje postępy, a gdy przychodzi kryzys – pomaga Ci się zmotywować na nowo.

Tagi: trening personalny Warszawa , trening personalny Wilanów

Trening personalny to indywidualny bądź grupowy trening pod okiem wykwalifikowanego trenera personalnego. Trening personalny jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych, bezpiecznych i motywujących form treningowych.

Trenując z trenerem personalnym masz pewność, że są to ćwiczenia w pełni dostosowane do Twoich możliwości, predyspozycji i celów, które chcesz osiągnąć. Dzięki temu, nie marnujesz czasu na formy treningowe, które nie przyniosą pożądanego efektu i szybciej osiągasz założony wcześniej cel.

 

Trening Medyczny

Trening ten jest skierowany do osób, które muszą zostać objęte szczególną opieką ze względu na swój stan zdrowia. Pomaga powrócić do sprawności fizycznej po urazach, operacjach. więcej

Trening korekcyjny / mobility

Trening mający na celu zapewnienie optymalnej mechaniki pracy naszego ciała. Podczas treningu pracujemy nad zwiększeniem zakresu ruchomości w stawach. więcej

Trening funkcjonalny

Trening mający na celu wszechstronny rozwój ciała, naukę podstawowych wzorców ruchowych, mających przełożenie na wykonywanie czynności życia codziennego. więcej

Trening siłowy

Trening przeznaczony dla osób chcących równomiernie i wszechstronnie rozwijać siłę swojego ciała. Priorytetem tego treningu nie jest rozbudowa muskulatury, a proporcjonalne wzmacnianie naszych mięśni. więcej

Trening kulturystyczny

Trening nastawiony na zwiększanie masy mięśniowej i rekompozycję sylwetki. Ten rodzaj aktywności, wraz ze wzrostem masy mięśniowej wiąże się ze wzmocnieniem całego ciała. więcej

Trening sportowy

Trening mający na celu zoptymalizowanie i usprawnienie przygotowania fizycznego osób rekreacyjnie i zawodowo uprawiających sport. więcej

Trening redukcyjny

Trening nastawiony na zmniejszenie masy ciała oraz poziomu tkanki tłuszczowej w oparciu o odpowiednią dietę i nawyki żywieniowe. Ta forma aktywności powinna zawierać trening układu krążeniowo-oddechowego oraz trening siłowy. więcej

Trening dla kobiet w ciąży

Trening ten jest skierowany do kobiet w ciąży, które chcą zadbać o swoją formę oraz kontynuować aktywność fizyczną sprzed ciąży. Pomaga utrzymać sprawność fizyczną. Jest pomostem łączącym gabinet lekarski z salą treningową. więcej

Forma po ciąży

Trening ten jest skierowany do kobiet po ciąży, które muszą zostać objęte szczególną opieką ze względu na swój stan zdrowia. Pomaga szybciej powrócić do sprawności fizycznej oraz przywrócić właściwe proporcje ciała. więcej

Dlaczego warto?

Najbardziej efektywna forma ćwiczeń
Trening personalny pozwoli Ci szybciej realizować Twoje cele treningowe. Ćwicząc z trenerem, możesz trenować krócej, a osiągać dużo lepsze efektywne niż przy treningu indywidualnym. Dzięki temu, nie marnujesz czasu na formy treningowe, które nie przynoszą pożądanych efektów.

Bezpieczeństwo treningu
Ćwicząc z trenerem personalnym, masz pewność, że trening jest dostosowany do Twoich możliwości i kondycji. Dzięki temu, ryzyko urazów czy kontuzji jest minimalizowane do minimum, a Ty możesz trenować bez zbędnych przerw.

 

Dostosowanie planu treningowego
do indywidualnych celów Trener personalny przeprowadzi z Tobą szczegółowy wywiad, podczas którego zapyta nie tylko o cele, które chcesz osiągnąć, ale spróbuje również odkryć, co motywuje Cię do ćwiczeń. Dzięki tym informacjom, skomponuje indywidualny program treningowy, pozwalający zrealizować Ci założone cele, ale i ułatwiający wytrwanie w postanowieniach.

Utrzymanie motywacji
Trener personalny to nie tylko instruktor, który mówi jak i ile ćwiczyć. To również motywator, który przychodzi z pomocą, gdy pojawia się kryzys. Ćwicząc z trenerem zyskujesz partnera, który pomoże te kryzysy przetrwać i zachować ciągłość treningu.