Budowa masy mięśniowej

Chcesz zbudować masę mięśniową i stać się silniejszy(a)? Sprawdź, jakie zajęcia i strefy możesz do tego wykorzystać.

Zajęcia grupowe

STRENGHT

Full Body Pump

Zestaw ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje Twoje mięśnie. Polega to na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń. więcej
CONDITION

Full Body Kettle

Zajęcia z kettlebells dadzą ci rewelacyjne efekty. Ćwiczenia z odważnikami angażują do pracy niemal wszystkie grupy mięśniowe – dzięki temu poprawiają siłę, wytrzymałość, koordynację i pomagają skuteczniej walczyć ze zbędnymi kilogramami. więcej

Trening indywidualny

Trening kulturystyczny

Trening nastawiony na zwiększanie masy mięśniowej i rekompozycję sylwetki. Ten rodzaj aktywności, wraz ze wzrostem masy mięśniowej wiąże się ze wzmocnieniem całego ciała. więcej

Trening sportowy

Trening mający na celu zoptymalizowanie i usprawnienie przygotowania fizycznego osób rekreacyjnie i zawodowo uprawiających sport. więcej

Trening redukcyjny

Trening nastawiony na zmniejszenie masy ciała oraz poziomu tkanki tłuszczowej w oparciu o odpowiednią dietę i nawyki żywieniowe. Ta forma aktywności powinna zawierać trening układu krążeniowo-oddechowego oraz trening siłowy. więcej

Trening siłowy

Trening przeznaczony dla osób chcących równomiernie i wszechstronnie rozwijać siłę swojego ciała. Priorytetem tego treningu nie jest rozbudowa muskulatury, a proporcjonalne wzmacnianie naszych mięśni. więcej

Trening funkcjonalny

Trening mający na celu wszechstronny rozwój ciała, naukę podstawowych wzorców ruchowych, mających przełożenie na wykonywanie czynności życia codziennego. więcej