Budowa masy mięśniowej

Chcesz zbudować masę mięśniową i stać się silniejszy(a)? Sprawdź, jakie zajęcia i strefy możesz do tego wykorzystać.

Zajęcia grupowe

STRENGHT

Bodypump®

To oryginalny program LES MILLS - zestaw ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje Twoje mięśnie. BODYPUMP® stosuje sprawdzoną formułę zwaną THE REP EFFECT™. więcej
STRENGHT

Fit Pośladki

Połączenie ćwiczeń siłowych i wydolnościowych, pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała (pośladki, uda, brzuch?, poprawić siłę mięśniową, elastyczności i kształt mięśni. więcej
CONDITION

Omnia Functional Training

Jest to kompleksowy trening na maszynie OMNIA, który otwiera nowe wyzwania i możliwości. Zaskakujące połączenie dwóch rodzajów pracy (dynamicznej i statycznej), wzmocnienia i stabilizacji. więcej

Trening indywidualny

Trening kulturystyczny

Trening nastawiony na zwiększanie masy mięśniowej i rekompozycję sylwetki. Ten rodzaj aktywności, wraz ze wzrostem masy mięśniowej wiąże się ze wzmocnieniem całego ciała. więcej

Trening sportowy

Trening mający na celu zoptymalizowanie i usprawnienie przygotowania fizycznego osób rekreacyjnie i zawodowo uprawiających sport. więcej

Trening redukcyjny

Trening nastawiony na zmniejszenie masy ciała oraz poziomu tkanki tłuszczowej w oparciu o odpowiednią dietę i nawyki żywieniowe. Ta forma aktywności powinna zawierać trening układu krążeniowo-oddechowego oraz trening siłowy. więcej

Trening siłowy

Trening przeznaczony dla osób chcących równomiernie i wszechstronnie rozwijać siłę swojego ciała. Priorytetem tego treningu nie jest rozbudowa muskulatury, a proporcjonalne wzmacnianie naszych mięśni. więcej

Trening funkcjonalny

Trening mający na celu wszechstronny rozwój ciała, naukę podstawowych wzorców ruchowych, mających przełożenie na wykonywanie czynności życia codziennego. więcej