Blog - Blog

Jak pozbyć się cellulitu?

Cellulit to zmorą większości kobiet. Szacuje się, że aż 85% wszystkich kobiet powyżej 21 roku życia zmaga się z niechcianą „skórką pomarańczową” na

Czytaj dalej

Co to jest superfoods i dlaczego warto je jeść?

Termin „superfood” jest dość nowym pojęciem, które odnosi się do żywności. Główną zasadą produktu, który może nosić miano „superfood” są właściwości, które płyną z jego

Czytaj dalej

Kilka wskazówek dotyczących biegania w okresie jesienno-zimowym

Wiele rzeczy zmieniło się w ostatnim czasie. Gdy wprowadzono pierwszy lockdown ze sklepów sportowych lawinowo były wykupowane przyrządy do ćwiczeń w domu, takie jak: hantle, gumy, skakanki, maty itp. Wielu ludzi

Czytaj dalej

Dieta przyjazna jelitom, czyli kilkanaście produktów bogatych w prebiotyki

Gdy słyszymy o bakteriach, mamy przed oczami jedynie choroby, których one są powodem. Są jednak bakterie pożyteczne dla naszego organizmu.

Jelita odgrywają

Czytaj dalej

5 potężnych mocy, które wzmocnią nasz układ odpornościowy

Żyjemy w czasach, w których utrzymanie zdrowego układu odpornościowego jest niezwykle ważne. Nie tylko piękne ciało, ale przede wszystkim zdrowie powinno liczyć się

Czytaj dalej

Cynk w diecie sportowca

Cynk jest bardzo ważnym minerałem, niezbędnym do właściwego funkcjonowania naszego organizmu. Nie powinni o nim zapominać przede wszystkim sportowcy, bo to właśnie oni tracą

Czytaj dalej

3 rzeczy, od których warto zaczynać dzień

W życiu ważne są rytuały, szczególnie te zdrowe. A gdy zaczniesz od nich każdy swój dzień szybko zauważysz, że warto na nie poświęcić kilka

Czytaj dalej

Zdrowe jelita, czyli 5 naszych porad jak o nie zadbać

Jelita odgrywają kluczową rolę w naszym organizmie. Dlatego tak ważne jest właściwe dbanie o nie. Poniżej znajdziecie 5 podstawowych porad, które usłyszeliśmy od lekarzy, gastroenterologów

Czytaj dalej

Beta-alanina, czyli aminokwas, który kochają sportowcy

Beta-alanina to jeden z najpopularniejszych suplementów aminokwasowych, który poprawia wydolność serca, zmniejsza zmęczenie mięśni i odkładanie się kwasów. Czyli wszystko to na czym zależy osobom aktywnie

Czytaj dalej

Dieta wysokobiałkowa

Białko jest niezwykle ważne dla poprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Właściwa wartość spożycia białka wynosi 0,8g na jeden kilogram naszej masy. Istnieją jednak dowody

Czytaj dalej